25 October 2009

my LOLest friend

Hi GuyS!!
Back With A HiLLariOuS Story!!

 
today my Friend Azri told me send me a sms saying : Kalau hari ni merupakan "HARI BERCAKAP BENAR SEDUNIA" ape yang ko nk bgtaw aq???
then i hit him back: aq akan ckp ko gedik!!! no hard feelings ek?XD
then he was like: thx 4 calling me gediX...
 WTF?? If i was him i would explode right now!

then i say: -.-" cam marah jew...anyway sape hantar mesej ni kat ko dulu???
Seriously...he hit me back: x marah....orang gedix cam aq nie manelah bley marah...tu ko xyah taw...not everything in da world u should know...
piece of crap i would say...bajet btul mamat nih!!!!

so anyway aq pown tanyela die: kalo aq hantar mesej nie kat SI DIA ape ko rase die jwb???
then he say: die akan ckp u r soo annoying...and u are sooo my type...wakakaka

am i seeing right?? sooo my type?? so i asked him back sayin REALLY??maybe he got a typing error..aq ckp mungkin die nk kate soo NOT my type!
then he says: SOOO MY TYPE!! CUBE KO BACA BETUL2!!! aq x sejahat ko...sampai panggil kawan sendiri GEDIX!!!!

awww dats harsh really...

then aq ckp blik kt azri: jgn marah2 zery oi.....nanti cpat TUA!!
SArCAsTiCly...he send back: orang gedix cam aq mmg cepat tua pun....

LOL I NEVER GET TIRED WITH THIS KID!!!WAKAKAKAKA!!!!!

then i said 2 him plz stop it pesal hal gedix2 ni all dis bullshit about gedix! i said, NANTI JADI BETUL2 Kang!!!awwwww x kuase i nak layan you!!!!!

His FiNAL message was liKE this...: pllleeaasseee arr..aq x gedix n never will  GEDIX!!! besides, you STARTED it!!!!
DaMn....aq plak yang salah...


.
SEE?!!
Thats WHat you'll GET 4 being too HONEST!!
damn....

















^
azri!!!! lol never got tired teasing him!


No comments:

Post a Comment